maanantai 3. kesäkuuta 2013

Kreisiä viikonloppua

Jos joskus törmäätte punaseen Fiestaan, missä on tämmönen tarra persuksissa, nii it's me!

Perjantaina aamupäivästä meikäläisen Pipsa the Vauhtirusina- auto starttas pihasta ja matka kohti Kuopiota ja keikkareissua pääsi alkuun. Noukin kadun toisesta päästä kuomani Albinen ja meidän ihanan englanninbulldog maskotin Rollon mukaan ja niin sitä sit mentiin!

Ehdittiin ajaa joku tunti, kun piti pysähtyä jo ekaa kertaa..

Siiis mitenniin musta tuntuu, että joku hamuaa mun ruokaa.....

Maisemat ainaskin miellytti silmää Längelmäellä! Tuo panini taas ei suinkaan mitään aistejani. En tajua miks tommonen pitää ostaa ku ne on AINA ihan hirveitä.. huoltsikkaruoka sucks ass ja sillee.

Loppumatka meni musiikkia popittaen ja hikoillen autossa, mutta aika vaivattomasti me sinne Kuopioon asti löydettiin. Itse olen kerran aiemmin käynyt Kuopiossa, mutta en ollut siitä sen ihmeellisemmin ehtinyt tuolloin nauttia. No tämä nyt ei varsinaisesti ollut mikään poikkeus, mutta tulipahan testattua kaikki tärkeimmät, mitä Kuopiolla oli tarjota: lakushotti ja lihapiirakka torilta.

Pitkän matkan jälkeen oli ihana päästä hotellille suihkuun ja pistää popitukset pauhaan ja hengailla hetki tuulenvireen tulviessa sisään ikkunasta. Appelsiini oli vähä kuiva, mut meni kuiteski.

Sit oli aika lähtee tukka putkella esiintymispaikalle Wanhaan Satamaan. Kerran olen siellä aiemmin esiintynyt ja ihan on kiva vanha paikka. Yleisöä ois voinu olla tietenkin hieman enemmänkin, mutta mainostus oli tainnu hieman kosahtaa tai toisinsanoen sitä ei ollut. Mut ei se mitää, koska kivaa oli kuiteski. Toi mun alter egoni Minni kans sai jonku kohtauksen näemmä Daddy Yankeen "Gasolinan" tahtiin..

Sit oli aika lähtee vähän Kuopion yöhön bailaan! Käytiin mm. se lakushotti mulle metsästämässä ja muutoin tuli yksi lonkero juotua. Kreisibailaus indeed.

Sit leikittiin myös jotain pinappeja kello kolmelta yöllä satamassa ku löyty vänkä ankkuri. Meidän molempien mekot on mun omaa tuotantoa. Päästiin nukkuun joskus melkein samoihin aikoihin ja aamulla herätys oli ysiltä. Ei mitkään maailman lyhyimmät yöunet, mutta liian vähän kuitenkin...

Se ei kuitenkaan meitä lannistanut, vaan tehtiin historiaa ja lähdettiin AAMULENKILLE! Aamulenkki ei ihan ensimmäisenä oo yleensä mielessä keikkaillan päätteeksi aamulla, mut ny turboiltiin oikein urakalla!

Sitten oli tietenkin vuorossa kevyt aamupala... ei vaan ihanaa kun oli taas pitkästä aikaa ihan mahtava hotelliaamupala. Niitä kun on tullut nähtyä jos jonkinlaisia täs vuosien saatossa, niin tämä kyllä taas pelasti aamun. Aamiaisen jälkeen kirmattiin vielä sinne torille hakemaan ne lihikset.. jotka tosin syötiin vasta matkalla. Pikanen oli Kuopioreissu, toivottavasti pääsis pian uudestaankin käymään, oli kivaa!

Tampereelle päästyämme meillä oli semmonen 40min aikaa saada itsemme ihmisen näköseks ja suunnattua yo-talolle synttärikemuihin. Itsehän päätin aukoa mm. kantapääni tuona aikana ja todeta, että illaksi tarkoitettu mekkoni olikin jo liian iso ja vaatekriisihän siinä tuli ja kaikkee muuta mukavaa. No ehdittiin ajoissa perille, vedettiin numero aivan hatusta, kun meikämandoliini unohti täysin mitä piti tehdä ja improiluksihan se sitten meni, mut ei ilmeisesti haitannu, kun suurin osa yleisöstä ei tajunnu mitään. Muutoin ilta menikin sitten kreisibailatessa oikein olan takaa pitkästä aikaa ja kotiin päädyttiin taas vasta joskus kukonlaulun aikaan... mutta oli kyllä KIVAA! Mun burleskiperhe on vaan maailman paras. Ni.

Sunnuntainakaan en saanu ihan täysin levätä, vaikka suurimman osan päivästä makasinkin ja katoin leffoja (en kuitenkaan krapulassa, wohoo!). Illalla oli tiedossa vielä yksityiskeikka Teerenpelissä ja voin sanoa että siinä vaiheessa ei paljo ois tehny mieli heilutella meikkisivellintä luomella, mutta a strippers gotta do what strippers gotta do! Oli ihan hauska keikka ja kotiin pääsi taas vasta puoliltaöin. Taas ois ollu ilmasen viinan bileet ja mä join vettä.. hämmentäväksi menny tää elämä ny kuulkaa.

Että sellainen rentouttava viikonloppu mulla oli. Voitte kuvitella miten intopiukeena olin tänään töissä? Eiku nii, melkein nukuin siellä koko päivän.