perjantai 10. toukokuuta 2013

Suomi, maailman toiseksi vaikein kieli

No mutta hyvää lauantaiaamua ihmiset!

Mun aamu alkoi hyvinkin pitkälti näin:



Mulle kuuluu siis vallan mainiota, kiitos kysymästä! Teen tällä hetkellä n. 5 työtä (oma putiikki, toinen työpaikka eli muuan korukauppa :) , esiintymiset, workshopit ja tapahtumien tuottaminen), mutta ei se kuulkaa mitään! Olen tässä tehnyt pientä elämäntapamuutosta, josta voi lukea vähän tarkemmin ehkä tuolta Neverendingin puolelta. Fiilis on mitä parhain ja jaksan noita töitäkin tehdä huomattavasti paremmin. Tällä hetkellä tosin on sen verran hektiset meiningit, kun meinaa olla aika paljon vuoroja tuolla toisessa työpaikassa ja tuntuu ettei ehdi omaa putiikkiaan hoitaa yhtään.. Mutta ehkä tää tästä tasottuu.

No mitäs muuta? No on tullut järkkäiltyä noita Teerenpeli Tease tapahtumia ihan urakalla ja ne on omaksi onnekseni ollut varsin suosittuja. Ihanaa, kun saa tänne Tampereellekin tätä elämää tässäkin muodossa. Meillä on myös Tampere Burlesquen kanssa muutamia muita prokkiksia tekeillä, joten saapi nähdä mitä kivaa sieltä vielä ihmisten pään menoksi on tuloillaan! Lisäksi koko kesä tulee menemään hyvin pitkälti polttariworkshoppien parissa, mikä sekin on varsin mukavaa huomata, että ihmisiä kiinnostaa entistä enemmän tuollainen vaihtoehto polttariohjelmaksi. Joitain aikoja on vielä vapaana, että jos siellä nyt joku tuskissaan oleva kaaso pähkäilee jotain ohjelmaa, niin minuun saa kyllä ottaa yhteyttä sähköpostitse!

Jos puhutaan sitten vähän näistä pinnallisemmista asioista, niin olen huomannut itsessäni sellaisenkin muutoksen, että tuo perus vintagetyyli ei enää pure ihan niin paljoa. Ei siis tämä innostukseni vintageen ja fiftari ym. tyyliin ole mihkään katoamassa, mutta jotenkin sitä välillä kaipaa itse jotain muuta ja varsinkin kun käy tuolla muuallakin töissä, niin jotenkin on ruvennut näyttämään hieman erilaiseltakin:



'
 

 Tarkkasilmäisimmät ehkä jo huomaavatkin, mikä liike mun uusi työpaikkani on.. :D Oon muuten aivan täysin rakastunut tohon otsatukkaan, se ei siis ole mun oma otsatukkani vaan tuolta työpaikalta ostettu feikkiotsis. En ehkä pystyis enää elään ilman sitä. Suosittelen siis lämpimästi!

No mitäs muuta? Tänään mun ois tarkotus mennä vähän töihin ja sitten lähteä ajeleen kohti vanhempien kotia Pohjaslahdelle vietteleen huomista äitienpäivää. Tämä siis tarkoittaa hyvin pitkälti hyvää ruokaa, viiden (!) kissan paijausta ja äitiä. Yes please!

Palataan, kun keksin jotain kivoja postausaiheita teille!

Ps. varoitan jo nyt: mun kuvamateriaali täällä blogissa ei sitten tule olemaan tästä eteenpäin mitään hienoja kameralla otettuja fäshööön kuvia, vaan omalla lumialla napsittuja kökkösmanneja, sillä mä ja kamerat ei vaan olla ystäviä ja toi puhelin nyt kulkee mukana aina. Joten bare with me!


4 kommenttia:

  1. No mikä se sun työpaikkasi on? Nimittäin kiinnostais tollainen irto-otsis...

    VastaaPoista
  2. Glitteristä niitä saa ja hinta on 16,90€, neljä värivaihtoehtoa! :)

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Niin siis tossa heräämiskuvassa? Joo kyllä vaan! :D

      Poista