keskiviikko 29. toukokuuta 2013

Historiallinen hetki....


.... on meinaan se, kun vedin farkut jalkaan ensimmäistä kertaa varmaan 6 vuoteen. Minähän olen vannoutunut legginsien käyttäjä (ei niiden fuglyass läpinäkyvien vaan esim leopardikuvioisten ym.) (Nata varmasti arvostaa :D). Eipä nuo ylläolevatkaan pöksyt ihan farkuista vielä mene, sillä stretchiä löytyy enemmän kun laki sallii, mutta ei haittaa, kerranki melkein tarpeeksi korkeelle ulottuvat housut, jotka ei oo löysät vyötäröltä ja ahista reisissä/perberissä. Minä kun haluan farkkuni oikeasti vyötärölle, enkä johonkin navan seudulle ja vyötärön ja lantion ero kun huitelee jossain 30-40cm hujakoilla, niin siinä ei paljon iloa irtoa niistä kauppojen tasapaksu-ihmisille tehdyistä farkuista. Nyt siis BikBokista tämmöset löysin, en vielä tosin uskaltautunut ostamaan, mutta luulen, että sekin päivä tässä vielä joskus koittaa.

Tuostakin kuvasta kyllä huomaa, että kun on tätä junk in the trunk ihan kiitettävästi, niin farkut jää takaa ylhäältä tollee alemmalle tasolle kun edestä. Tässä toki auttais myös jos se vyötärö ois JUST eikä melkein napakka, mutta pienempään kokoon ei berber enää mahdu ja isommassa jäi joku 10cm vyötäröltä ilmaa.

Itteäni ehkä myös hieman ahistaa se fakta, että näytän ihan persjalkaselta farkuissa juuri näittenn megareisien takia, mutta ehkä sen vielä voi jotenkin kestää.. Mitäs mieltä te ootte? Joo vai ei?

3 kommenttia:

  1. Mulla on just tollaset Bik Bokin muka-farkut korkealla vyötäröllä, ne on tosi hyvät! Pehmeää ja joustavaa kangasta, eivät hierrä afganistania helläksi kuten perinteiset farkut. Lisäksi korkea vyötärö takaa ettei pöksyt muodosta epäedustavaa vararengasta vyötärölle tai iho vilku jos paita on normaalipituinen. Bik Bokin koot oli vähän erikoiset, mä käytän yleensä XS-S -kokoa ja siellä täytyi ottaa M pöksyistä, mutta pääasia että istuvat hyvin. Mä suosittelen ehdottomasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei mahtavaa, kiitos oman kokemuksen jakamisesta :) (afganistan vertaus osu ja uppos). Onko kestäny hyvin käyttöä?

      Poista
    2. Mulla on ollut pöksyt n. 3 kuukautta, ja ainakin sen ajan ne on palvelleet hienosti, vaikka oon tuhma ja käytän niitä kuivausrummussakin vaikka pesuohje kieltää. Väri ehkä aavistuksen haalistuu (mun housut on mustat), mutta luulen että se johtuu mun luvattomista kuivaustavoista eikä kuitenkaan näytä epäsiistiltä.

      Poista