perjantai 24. toukokuuta 2013

Flesh Roxon live


 


Eilen tuli piipahdettua töiden jälkeen Annin luona otattamassa hieman hääpukuja varten mittoja. Tai no lähinnä noita karvanaaman mittoja otettiin hänen tulevaa pukua varten, mun mitat kuulemma otetaan vasta ens kuussa, jos vaikka satun tästä vielä pari kiloa pudotteleen. Matka jatkui siitä parin putiikin kautta (ostin uusia reenivaatteita JEEEE ja mahduin varmaan ekaa kertaa elämässäni M-koon urheiluhousuihin. What.) syömään varsin terveellisesti. Eli siis Koskikeskuksen Daddy's Dineriin. Tämä oli mun neitsytmatkani tähän burgereiden luvattuun maailmaan ja täytyy sanoa, että olin saanut hieman ristiriitaista palautetta ystäviltäni kyseisestä paikasta, joten aattelin käydä ihan oman mielipiteeni muodostamassa. No mikä se mielipide on? No: iha jees. Itse tilasin tuommosen Italian style burgerin ja olin siihen kyllä varsin tyytyväinen. Ei ollu liian rasvanen kun oli ammuttu niin täyteen salaattia ja pestoa & mozzarellaa (ei voi mennä vikaan noilla aineksilla!). Pihvi oli ehkä vähä kuiva ja ranut semmosia perus pakasteranuja, mut ei siin mitää, söin ku hevonen! Ja älkää pelätkö, ei tästä tuu mitään ruoka-analyysiblogia, koska enhän mä oikeesti tiiä ruuasta mitään. Mut täytyy kyl kehua tota sisustusta, meinaa onhan noi aika päheitä nuo sarjakuvajulisteet! Oisin halunnu batman-patsaan kanssa kuvan, mut en sit saanu :(

 Moi täs ois mun liike! Käytiin hakemassa auto ja jatkettiin seuraaviin rientoihin, nii täytyhä siinä ny vähän kuvamateriaalia ottaa päivän asusta ja todistusaineistoo et joo on mulla oikeesti oma liike.

Tästä matka jatkui kohti Jack the Roosteria, jossa oli Red Bull Summer warm up partyt. Ystävämme Ville oli siellä bändinsä Flesh Roxonin kanssa soittamassa ja päästiin etkoilubileisiin kuunteleen akustinen keikka ja nautiskelemaan virvokkeista.

Muiden virvokkeethan siis koostui hyvin pitkälti tästä, eli ilmasesta viinasta ja energiajuomista:


Minä kun taas hyvin pitkälti kreisibailasin tämä bensiininä. Tais olla ensimmäinen kerta kun oon ilmasen viinan bileissä juomassa teetä ja limpparia. Rasti seinään tyypit!

 Emmää ihan yksin siellä ollu vaan sain vessakuviin tommosen kuuman blondin böönän kainaloon. Tunnetaan myös nimellä Albine (jolta pöllin tän laatukuvan vielä ihan röyhkeesti). Ois muuten hauska laskea, että kuinka monta kertaa oon nähny esim. ton naisen tissit. Ei enää kymmenet riittäis.

 Tässä vielä mahtavaa livesettimateriaalia bändistä. Musta vois tulla joku seuraava livekuvaaja bändeille näillä skilsseillä kyl! Siinä se meidän Ville etualalla rämpyttelee bassoa ku vanha tekijä! Keikka oli vallan mainio ja oma lemppari on aina cover versio Haddawayn "What is love?"-biisistä.

Kiva ja varsin railakas ilta päättyi kun lähdettiin autolla klo 22:15 kotiin. Melkosia veijareita ja yökyöpeleitä ollaan nykyään..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti